[A Wicked Saga#1] Lanetli ~ Jennifer L. Armentrout │Yorum


Herkese Merhaba
Çok sevdiğim yazarın yeni kitabının yorumu ile karşınızdayım.

Kitabımızın ana karakteri Ivy, öz ailesini ve sevgilisini kaybetmiş bir Düzen üyesidir. Düzen, New Orleans'ı Fae'lerden korumak için özel insanlar tarafından oluşturulmuş bir gurup diyebiliriz. Fae'ler, insan kanı ile beslenen, oldukça hızlı ve şekil değiştiren yaratıklar. Düzen üyeleri de insanları Fae'ler ve diğer yaratıklardan koruyor. 

Hikayenin esas oğlanı Ren ise tam bu devrede giriyor. Ren, Düzen üyelerine yeni katılıyor ama onun asıl amacı Buçukluk'u yakalayıp öldürmek. Yani Ren bir avcı konumunda.. Buçukluk ise bir Fae ile bir insanın çocuğu oluyor..


Bir geçit var. Eğer bu geçit açılırsa geçidin ardındaki kötü şeyler yayılacak ve tam bir kaos ortamı oluşacak. Düzen üyeleri de bu geçidi korumakla görevli. Ama işler öyle bir yere geliyor ki, çıkmaza uğruyorlar.. Yalanlar sırlar ve gerçekler.. Ortalık karışıyor!


Kitabın en sevdiğim yönü aşk üçgeni olmaması!  -Yaşasın!- Ren çok tatlıydı. Ukala, serseri ve dengesiz halleri çok tatlıydı. Onun sahnelerini okurken özellikle Ivy ile olan sahnelerini okurken çok eğlendim. Böyle sırıta sırıta okudum sayfaları.. (=

Ivy, tüm sevdiklerini kaybettiği için, Ren'e karşı biraz mesafeli davranıyor. Ren onun neden uzak durduğunu anlıyor ve üstüne gidiyor. Eh, kaçılmaz olanda gerçekleşiyor zaten. Ren'den bahsediyoruz, canım. Ultra seksi şey'den :P Ivy, daha ne kadar dayanabilirdi ki..


Ivy karakteri uyuz bir karakter değildi. Aşk üçgeni yoktu, gıcık karakterler elbette vardı ama genel olarak sevdim. Kitabın sonuna kadar her karakterden şüphelendim. Kitabın sonunda da bir olay olacağını tahmin ediyordum. Eh oldu da - o malum - olaydan sonra ikinci kitapta neler olacak bilmiyorum. Ama merakla bekliyorum. Beni şaşırtan kısımlarda oldu, özellikle Ivy'nin hayatı hakkındaki gerçekleri öğrendiğinde tahminlerim olmasına rağmen şaşırdım. Hani bekliyordum bir pislik çıkacağını ama Ivy'nin bunu kimden öğrendiğini okuyunca sizde şaşıracaksınız. (=


Redaksiyon yönünden ufak tefek hatalar vardı ama çok gözüme batmadı. Söz konusu Jennifer olunca dayanamıyorum ben, kıyamıyorum. (= Çevirisi de güzeldi, kapak resminin güzelliğine ise diyecek sözüm yok! Ne güzel su altı çekimi olmuş o öyle.. (=

Yazarın kalemi oldukça akıcı.. Bir sonraki sayfaya geçmek için sizi teşvik eden, meraklandıran bir kalemi var. Kurgu da hem aile, hem aşk, hem de arkadaşlık duygularını değinilmiş. Kitabın komik yanları da var. Özelikle bazı sayfalar da bir kaç kere okuyup tekrar güldüğüm yerler oldu. 











Kitabın kapağı ile içeriği uyumlu değil ama ben sevdim. Kitabın ismi de içeriğe uygun değil aslında ama Jenny'nin vardır bir bildiği diyorum. Lanetli, her yönüyle sevdiğim bir kitap oldu ve ikinci kitabı merakla bekliyorum. Özellikle o malum sondan sonra neler olacak merak içerisindeyim.. Umarım tahmin ettiğim şeyler olmaz ve yazar karakterleri harcamaz. (= Her neyse.. İkinci kitap bir an önce çıkmalı...

Jennifer'ın kalemini seviyorsanız kaçırmayın derim. (=
Hemen temin edip, okuyun, okutturun! (=

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI