Rastlantı ~ Aşk-ı İtalyano │Yorum


Herkese Merhaba!
Yepyeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım.

Hikayemiz Aslı'nın dil öğrenmek için İtalya'ya gitmesi ile başlıyor. İtalya'ya adımını attığı an bela peşini bırakmıyor ve ne yapacağını şaşırmış durumda kalıyor. Tam bu noktada Angela devreye giriyor ve ona hem bir iş, hem kalacak bir yer ayarlıyor ve İtalyanca öğrenmesinde yardımcı oluyor. Aslı, altı ay boyunca İtalya'da kalıyor ve bu süreçte çalıştığı otelin sahibi Roberto ile tanışıyor. Ve ister istemez kendini ona aşık olmaktan alıkoyamıyor.

Kitap Aslı'nın İtalya macerasını anlatıyor. Okurken eğlendiğim kısımlar olduğu kadar beni çileden çıkaran kısımlarda oldu. Özellikle Aslı'nın çenesi düşük biraz ve bu beni biraz sıktı açıkçası. Ve belayı üzerine çeken bir yapısı var.


Aslı'nın bu durumundan dolayı Roberto'yu elinden kaçıracağını düşünmüştüm ama neyse ki Roberto, Aslı'ya öyle aşık olmuştu ki, böyle bir tehlike yoktu ortada..

Angela'yı daha çok sevdim aslında. Onun oturaklı, ağırbaşlı ve naif halleri hoşuma gitti. Aslı'nın zıttı bir karakter anlayacağınız. Rossi kardeşleri de sevdim ama Roberto bir tık önde..

Olaylar fazla hızlı gelişti sanki ya.. Bir anda aşık oldular birbirlerine. Hemen bir aşık olma, nişanlanma, evlilik moduna geçtiler. Ne bileyim bana aceleye gelmiş gibi geldi. Özellikle kitabın son bölümleri geçiştirilmiş gibiydi. Daha fazla detay olabilirdi diye düşünüyorum ama sanırım yazar okuyucuyu sıkmak istememiş olabilir. 

Olayların biaz hızlı geliştiğini düşünüyorum onun dışında beni rahatsız eden pek bir şey olmadı. Kitabın kapak resmi ise şahane! Her bölüm başımda kitabın kapağına bakıp bakıp durdum. O derece sevdim yani.. :)

Redaksiyon açısından biraz sıkıntılıydı. Roberto>nun tarzında yazılmış hatalar vardı ve beni rahatsız etti açıkçası. Ama diğer baskılarda düzeleceğini düşünüyorum. Yazarın akıcı bir kalemi var, kısa bir sürede bitirebileceğiniz bir kitap. Boş vakitlerinizi değerlendirmek ve eğlenceli bir şeyler okumak isterseniz; "Rastlantı"ya bir şans verebilirsiniz.. :) 

NOT: Görsel yayın evinin f*cebook sayfasından alınmıştır. 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI